VANLIGA FRÅGOR

Här finner du svar på några av de vanligaste frågorna.

Går det att hämta sitt paket direkt hos er?

Nej, vi har inget eget utlämningsställe där man som kund kan hämta sitt paket.

Vilket fraktbolag skickar ni med?

Vi samarbetar med PostNord.

Vad gör jag om jag har tagit emot en defekt vara?

Kontakta vår kundtjänst så ordnar vi det på bästa sätt!

Min vara är restnoterad. Vad innebär det?

Varan du har beställt är slut i lager och måste beställas av oss från vår leverantör. Normalt så tar det cirka 10 dagar innan paketet kommer till ditt ombud. Om beräknad leveranstid infaller på en helg så kommer transportören att leverera ditt paket nästkommande vardag.

Mitt paket går inte att spåra. Har ni skickat det?

Om ditt paket inte går att spåra kan det betyda att transportören ej hunnit hantera din försändelse. Här får vi be dig att ha tålamod då det oftast går att spåra på kvällen dagen efter. Om paketet inte går att spåra inom 48 timmar ska du kontakta vår kundservice så vi kan undersöka vad som hänt. Tänk på att de flesta transportörer inte arbetar på helger utan kommer hantera ditt paket nästkommande vardag.

Har ni någon Prisgaranti?

Vi har ingen prisgaranti i dagsläget. Det slutgiltiga priset vid beställningstillfället är det faktiska priset du betalar. Vi omfakturerar ej fakturerade/skickade beställningar.

KONTAKTINFORMATION

Warehouse 204 AB
Blackebergsvägen 2, 311 50 Falkenberg

E-post: kundservice@warehouse204.se